سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرنسس زیبایی

تحلیل و رسیدگی به مشکلات نوجوانان و جوانان

حفظ سلامتی پوست با تغذیه مناسب

 تغذیه کافی و مناسب باعث شفافیت و روشن شدن پوست شما می شود. اگر فردی را ببینید با مشاهده پوست او ممکن است فوراً بگویید که آیا فرد سالمی است یا خیر؟
آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در حفظ سلامتی پوست دارند و در برابر نور خورشید و سایر مواد مخرب محیطی از پوست محافظت می کنند. 
این مواد به شکل ویتامین ، املاح یا فیتوکمیکال ها ( رنگدانه های گیاهی ) هستند که از تخریب غشاهای سلولی توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می کنند. 
ویتامین C ، ویتامین E ، بتاکاروتن و سایر رنگدانه های گیاهی نمونه ای از آنتی اکسیدان ها هستند که خطر بروز بیماری ها را کاهش می دهند. 
با توجه به اینکه پوست مانند یک سد حفاظتی برای بدن عمل می کند، بایستی با رعایت یک برنامه غذایی مناسب این سد حفاظتی را تقویت کنید. 
مطالعات علمی نشان داده مصرف یک رژیم غذایی کم چرب در افرادی که سابقه ابتلا به سرطان پوست را داشته اند، رشد سلول های سرطانی را کاهش داده است. در حالی که رژیم غذایی پرچرب اثر عکس داشته است. 
 ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن نمونه هایی از مواد آنتی اکسیدان هستند که نقش مهمی در حفظ سلامتی پوست دارند.
طی یک مطالعه به تعدادی فرد مسن ( بالای 70 سال ) که در کشورهای اروپایی زندگی می کردند، یک رژیم غذایی شامل میوه ، سبزی ، آجیل ، ماست ، حبوبات ، تخم مرغ ، روغن های گیاهی ، غلات سبوس دار ، چای و آب داده شد. بعد از مدتی دیده شد افرادی که این مواد غذایی را مصرف کرده اند ، نسبت به کسانی که گوشت قرمز ، شیر پرچربی ، کره ، سیب زمینی سرخ شده و شیرینی جات خورده بودند، کمتر دچار چین و چروک پوست شده اند. البته نباید فکر کنید که تغییر وضعیت برنامه غذایی شما (مثلاً از حالت دوم به حالت اول) می تواند تمام چین و چروک های پوست شما را از بین ببرد یا جلوی پیرشدن پوست شما را کاملاً بگیرد. ولی این هم غلط است که هر چه می خواهید بخورید و فکر کنید تاثیری روی پوست شما ندارد. 
هر چیزی که می خورید، روی هر کدام از اندام های شما تاثیری می گذارد و پوست نیز از این تأثیر مستثنی نیست. شاید فکر کنید استفاده از کرم های گران قیمت مواد مغذی لازم برای پوست شما را تأمین می کنند. اما اینطور نیست. مصرف این گونه کرم ها تغذیه کافی و مناسب را برای پوست فراهم نمی کنند. 
فواید تغذیه پوست از راه غذا
- هر سلولی از بدن شما نیاز به مواد مغذی گوناگونی دارد. بعضی از این مواد مغذی مثل ویتامین ها، املاح و اسیدآمینه های ضروری ( که بدن قادر به ساخت آنها نیست ) بایستی از طریق غذا برای بدن تأمین شوند. برای ساخت سایر مواد مغذی توسط بدن ، باید از یک تغذیه سالم و مناسب برخوردار بود. بنابراین هیچ کرمی نمی تواند جایگزین آن شود.
- مالیدن کرم بر سطح پوست باعث نمی شود که مواد مغذی به داخل سلول های پوستی نفوذ کنند و فقط تا زمانی که آن را نشویید ، روی پوست شما وجود دارد.
میزان نفوذ ترکیبات اصلی کرم به داخل سلول های پوستی بستگی به نوع پوست شما، مقدار ترکیبات موجود در کرم، کارخانه تولید کننده آن و بسیاری عوامل دیگر دارد. البته نمی توان گفت که تمامی کرم های موضعی بی تاثیر هستند، ولی اغلب غیر قابل اعتماد هستند. 
به عبارت ساده تر، وقتی که ما مواد مغذی لازم برای پوست را از طریق غذاها دریافت می کنیم ، این مواد وارد جریان خون می شوند و توسط جریان خون به سلول های پوستی بدن می رسند. 
تغذیه روی مکانیسم های پیر شدن بدن تأثیر می گذارد. ممانعت از عمل این مکانیسم ها، فرآیند پیری از جمله پیر شدن پوست را آهسته می سازد. 
غذاهایی که برای حفظ سلامت پوست شما مفید هستند، برای سایر سیستم های بدن و حفظ سلامتی کل بدن نیز تأثیرات مفیدی دارند. 
 
محدودیت های تغذیه پوست از راه غذا
فرآیند پیرشدن پوست به فیزیولوژی بدن هر فرد و عوامل مخرب محیطی مثل نورخورشید ، باد و آلودگی هوا بستگی دارد.
تغذیه مناسب تا حدودی از پیرشدن پوست تحت تأثیر عوامل داخلی بدن جلوگیری می کند ، ولی تأثیری روی عوامل خارجی و محیطی ندارد.
البته برای کاهش اثر عوامل خارجی نیز روش هایی وجود دارد. مثلاً برای کاهش اثر نورخورشید بر روی پوست، باید از کرم های ضد آفتاب مخصوص ( با SPF حداقل 30 ) استفاده کنید. 
البته با مصرف غذاها نمی توان مقدار مواد مغذی را در سلول های پوستی خیلی بیشتر از حد طبیعی افزایش داد.
بعضی درمان های پوستی ( به خصوص آنهایی که اثرات سریع و چشمگیری در مدت زمان کوتاه دارند ) بر اساس ایجاد مقادیر بالا و غیرعادی مواد مغذی در پوست انجام می شوند. در بیشتر موارد، برای ایجاد این مقادیر زیاد از روش های موضعی ( کِرم و... ) یا بعضی تکنیک های پزشکی مخصوص مثل الکتروفورز استفاده می کنند، زیرا انجام چنین کاری از طریق خوردن غیرممکن و خطرناک است. 
درمان موضعی با ویتامین C فقط با غلظت 10 درصد یا بیشتر، بر روی پوست موثر است. در صورتی که با مصرف قرص های خوراکی ویتامین C نمی توان به چنین غلظتی در سلول های پوستی دست یافت، زیرا ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است و سریعاً از طریق کلیه ها دفع می شود. علاوه بر این، دریافت مقادیر بالای ویتامین C از طریق مکمل ها، برای بدن مضر است و باعث پیدایش سنگ کلیه ، اسهال و تهوع می شود. 
 مصرف میوه ، سبزی ، آجیل ، ماست ، حبوبات ، تخم مرغ ، روغن های گیاهی ، غلات سبوس دار ، چای و آب باعث می شود پوست کمتر دچار چین و چروک شود.
بعضی مواد برای مصرف موضعی پوستی بی خطر هستند ، ولی هرگز نباید خورده شوند. 
بعضی مواد مثل پپتیدها ( متشکل از چند اسیدآمینه ) و فاکتورهای رشد به راحتی توسط آنزیم های گوارشی تجزیه می شوند. این مواد طی عبور از مجرای گوارشی، غیرفعال می شوند. بنابراین باید فقط به طور موضعی مصرف شوند. 
بعضی مواد مغذی اگر خورده شوند ، نمی توانند به خوبی توسط مجرای گوارشی جذب شوند. این مسئله زمانی اتفاق می افتد که فرد نوعی مشکل گوارشی داشته باشد، مانند کمبود اسید معده . شاید هم مکمل خوراکی ضعیف باشد.
مطلب پایانی
داشتن یک تغذیه متعادل برای حفظ سلامتی پوست لازم است. البته تغذیه مناسب باعث جوان شدن پوست بطور چشمگیری نمی شود ولی بی توجهی در مصرف مواد غذایی لازم، باعث می شود پوست سریع تر دچار چین و چروک و پیری شود.
کمبود تعدادی از موادمغذی مثل ویتامین A ، ویتامین های گروه B و اسیدهای چرب ضروری باعث ایجاد بیماری های پوستی می شود. 
کمبود خفیف مواد مغذی ( که عادی است و اغلب هم در نظر گرفته نمی شود ) باعث بیماری خاصی نمی شوند ، ولی قدرت بازسازی پوست را کاهش می دهند. 
بهبود وضعیت تغذیه در چنین حالتی باعث می شود پوست جوان تر به نظر آید و بعضی علائم پیری پوست از بین بروند. 
به عبارت دیگر، رفع چین و چروک پوست و جوان شدن آن ، بدون دریافت مواد مغذی لازم امکان پذیر نیست.
در نهایت باید گفت دریافت بعضی مواد مغذی در مقادیر بالاتر از حداقل مورد نیاز ( یعنی هنوز در محدوده دریافت استاندارد است نه بیشتر از آن ) برای حفظ سلامتی پوست موثرتر از زمانی است که فقط با یک برنامه غذایی متعادل به بدن برسند. 
شربت راوند برای رفع لکه های پوستی و خشکی پوست مفید میباشد


جمعه 89 اردیبهشت 10
جمعه 89 اردیبهشت 10 | نظرات شما ()

با ورزشی ساده پاهای زیباتر داشته باشیم

نقش ورزش در زیبایی پا در خانم ها
عده ای از خانم ها پاهای زیبایی دارند که به نظر می رسد می توانند کیلومترها با آن راه بروند. اما برای بسیاری از آنها شکل دادن به پایین تنه کار نسبتا دشواری است. خودتان را آماده کنید زیرا می خواهیم به شما تمریناتی را یاد بدهیم که نیاز به هیچ گونه وسایل جانبی ندارد و می توانید آنرا به راحتی در هر کجا انجام دهید. این حرکت بر روی تمام قسمت های بدن از شکم به پایین تاثیر می گذارد و اگر بین ست ها استراحت نکنید به راحتی می توانید مقادیر فراوانی از کالری بدن خود را بسوزانید. 

دو به سمت جلو 
با پای راست خود یک قدم بزرگ به سمت جلو بردارید. فاصله بین پاهای شما تقریبا باید به اندازه طول پاهایتان باشید. پاشنه پای چپ را از روی زمین بلند کنید و دست های خود را در اطراف بدن تاب دهید درست مثل اینکه در حال دویدن هستید. هر دو زانو را تا زاویه 90 درجه خم کنید و کمر را نیز راست نگه دارید. 

این حرکت را برای 20 مرتبه تکرارا کنید. 

سپس، در همان حالت اولیه، به تاب دادن دست ها ادامه دهید، پای چپ را از زمین بلند کنید و به سمت سینه خود بیاورید . دوباره آنرا به حالت اول بازگردانید (نوک انگشتان پا با زمین تماس برقرار کنند، زانو هم 90 درجه خم شود) 

این حرکت را نیز 20 مرتبه تکرار کنید. 

به حالت اولیه باز گردید ( پاها باز، پاشنه پای چپ از روی زمین بلند شده باشد) هر دو پا را به اندازه 90 درجه خم کنید و به آرامی تا 20 بشمرید. 

این حرکت را برای پای مخالف نیز انجام دهید. 

خم شدن 
صاف بایستید و دستان خود را نیز به عرض شانه ها باز کنید. ابتدا انگشتان خود را بر روی زمین و پشت ساق پای چپ قرار دهید. عضلات باسن را به سمت جلو متمایل نمایید. هر دو زانو را به حالت تعظیم خم کنید و سپس هر دو پا را صاف نمایید. این حرکت را 20 مرتبه انجام دهید. 

خود را در موقعیتی که در بالا توضیح دادیم قرار دهید (انگشتان پای راست در پشت ساق پای چپ) هر دو پا را به حالت تعظیم خم کنید و در حین بلند شدن زانوی سمت راست خود را به کنار بیاورید و بلند کنید (تا مرز باسن بالا آورید) دوباره همان حالت تعظیم را به خود بگیرید و پای بلند شده را در همان حال اولیه قرارا دهید. این حرکت را نیز 20 مرتبه تکرارا کنید. 

در همان حالیت اولیه خم شدن بایستید و زمانی که خم شدید 20 شماره به آهستگی بشمارید. 

کلیه مراحل را برای پای مخالف نیز تکرارا کنید. 

لغزیدن بر روی دیوار 
طوری باستید که باسن و پشت شما به طرف دیوار باشد. پاها باید به آرامی در مقابل شما قرار بگیرند. آنها را به عرض باسن خود باز نمایید. دست های خود را بر روی باسن خود بگذارید و به آرامی بنشینید و کمر خود را روی سطح دیوار بلغزانید تا زمانیکه رانها با سطح زمین موازی شوند. باسن خود را در حین بلند شدن بفشارید. مجددا بنشینید و بلند شوید. این حرکت را 15 مرتبه تکرار کنید و سپس به حالت ایستاده بازگردید. کمی استراحت کنید و سپس این حرکت را بسته به برنامه ورزشی خود تکرار کنید. نکته: ران های خود را از خط موازی پایین تر نبرید ( زانوهایتان نباید بالاتر از ران ها قرار بگیرند) همچنین باید مراقب باشید که زانو ها جلوتر از انگشتان پا نباشند. اگر چنین بود باید چند قدم به دیوار نزدیکتر شوید تا چنیین حالتی پیش نیاید. 

اسکات 
بایستید به طوریکه انگشتان پایتان با هم زاویه 45 درجه درست کنند (زانوها نیز باید در راستای کف پا قرار بگیرند) دستان خود را بر روی ران ها بگذارید. کمر خود را راست نگه دارید و هر دو زانو را خم کنید. و کم کم بنشینید بطوریکه ران ها با سطح زمین موازی شوند. زمانی که کاملا بر روی سطح زمین قرار گرفتید پاشنه های پای خود را از روی زمین بلند کنید و به این کار ادامه دهید تا اینکه در حالت ایستاده قرار بگیرید. پاشنه ها را مجددا بر روی سطح زمین قرارا دهید. این کار را برای 2 تا 3 ست 20 مرتبه ای تکرار کنید. 

حرکات جانبی به منظور دور شدن از محور بدن 
یک پله، چهار پایه و یا سکویی را پیدا کنید که بلندی آن 12 تا 18 اینچ باشد. (بلندی آن باید در حدی باشد که اگر پای خود را بر روی آن قرارا دادید زانوها از ران ها بالاتر قرار نگیرد.) از پهلو بر روی پله بایستید بطوریکه سمت راست بدنتان نزدیک به آن قرار داشته باشد. پای خود را بر روی پله بگذارید. کل وزن بدن را بر روی پای راست بیندازید، راست بایستید و همزمان پای چپ خود را از روی زمین بلند کنید و به پهلو ببرید. تا آنجا که می توانید آنرا بکشید و قبل از اینکه دو مرتبه به حالت اولیه بازگردید پا را برای مدت زمانی در همین وضعیت نگه دارید. این حرکت را نیز می بایست در 2 تا 3 ست 15 مرتبه ای برای هر یک از پاها تکرارا کنید. 

پله 
هر دو پای خود را در روی پله قرار داده و بایستید. پای راست خود را آزاد کنید، به آرامی زانوی سمت چپ را خم کنید، انگشت شست پای راست خود را با سطح زمین تماس دهید اما اینطور نباشد که تمام وزن بدن خود را بر روی آن بیندازید. (فکر کنید که می خواهید انگشت خود را برای تست کردن گرمای آب در آن فروببرید) زانو را صاف کنید و پای راست را نیز مجددا بر روی پله قرار دهید. این حرکت را برای 2 تا 3 ست 15 تایی تکرارا کنید. اثر این حرکت بر روی عضلات پایی که وزنی بر روی آن نیست، به وضوح احساس خواهد شد. 



جمعه 89 اردیبهشت 10
جمعه 89 اردیبهشت 10 | نظرات شما ()

رازهای زیبایی پوست صورت 3

(ده ماده غذایی که چهره شما را زیبا تر می سازد)
همان طور که می گویند شما همان چیزی هستید که میل می کنید درست غذا خوردن به حفظ یک زندگی سالم و در عین حال حفظ چهره ای سالم کمک می کند .وقتی احساس خوبی در مورد چیز هایی که میل میکنید دارید و زمانی که موادی که مصرف می کنید برا یشما مفید است . این شانس را دارید که از چهره ای که می خواهید بر خوردار باشید در اینجا ده ماده غذایی که نه تنها به شما کمک میکند احساس خوبی داشته باشید بلکه کمک می کند چهره ای فوق العاده نیز داشته باشید معرفی می شود:

آب
نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست کمک می کند که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به دلیل افزایش میزان سدیم بدن شما باشد. افزایش دریافت آب به خروج سدیم از بدن کمک می کند.

ویتامین c
ویتامین c به بدن کمک میکند تا با عفونت ها و بیماری ها مبارزه نماید . این ویتامین سیستم ایمنی را تقویت کرده و نیز بهبود بیماری ها را تسریع میکند.آیا می دانید که ویتامین c برای ساختن کلاژن ضروری است؟کلاژن به پوست کمک می کند تا الاستیک و در عین حال محکم باقی مانده و در نتیجه پوست بدون چروک باقی بماند.مرکبات توتها گوجه فرنگی گل کلم و کلم بروکلی همگی از جمله مواد غنی از ویتامین c هستند.

چای سبز
چای سبز غنی از آنتی اکسیدان ها است. همچنین نشان داده شده است که مسبب کاهش سطح کلسترول تقویت عملکرد ایمنی و کاهش ریسک ابتلا به برخی از انواع سرطان ها می شود.با مصرف چای سبز شما متوجه کاهش وزن خود می شوید . در حالی که از کافئین دریافتی خود نیز احساس رضایت می کنید.

سویا
پروتئین های سویا غنی از آمینو اسید ها ویتامیتE و بسیاری از آنتی اکسیدان ها هستند. این موارد موجب می شوند که پوست مرطوب و بدون چروک باقی بماند.

اسید های چرب ضروری
اسید های چرب ضروری (SAFE) مانند امگا ? و امگا ? که به عنوان چربی های خوب شناخته می شوند به عملکرد سلولی کمک می کنند.مانند سایر غذا های مفید اسید های چرب ضروری به سلول ها کمک می کنند تا اعمالشان را به درستی انجام داده و از این رو سبب پاکسازی پوست جلوگیری از ایجاد لک های پوستی کاهش چروک ها بهبود و سلامت مو و رشد ناخن می گردند.

شیر
شیر غنی از کلسیم ویتامین هایB12 B2 و D است و کلسیم به همراه ویتامینD که افزایش دهنده جذب کلسیم میباشد به حفظ استخوان های محکم و دندان هایی سالم کمک می کند. ویتامین هایB12 B2برای رشد گلبول های قرمز خون که حاملین اکسیژن مورد نیاز سلول ها هستند ضروری است این مواد کمک می کنند تا پوست و مو سالم تر و زنده تر به نظر برسند.

سبزیجات سبز
سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم پیچ غنی از ویتامین های C E Aو آهن و فیبر هستند . ما قبلا در مورد فواید ویتامین C صحبت کرده ایم دریافت ویتامیتن های E وA نیز به همان میزان برای زیبایی چهره مهم است.

ماست
از آنجا که ماست یک فراورده لبنی است تماو خواص شیر برای آن قابل ذکر است. ماست همچنین حاوی باکتری های مفیدی است که به هضم مواد غذایی کمک کرده سیستم ایمنی را تقویت کرده و زمانی که به عنوان ماسک استفاده می شود می تواند سبب آب رسانی و پاک سازی پوست شود.

سیر
مطالعت نشان داده که این ماده غذایی اعجاب انگیز سبب کاهش فشار خون کاهش کلسترول و حتی پیشگیری از سرطان میشود . این ماده غذایی سر شار از آنتی اکسیدان ها است که کمک می کنند شما جوان بمانید.

شکلات
شاید شکلات بهترین ماده غذایی برای حفظ سلامتی در دنیا نباشد اما از طریق افزایش میزان اندورفین ها و سروتونین ها اثرات مثبتی بر خلق و خوی شما می گذارد. و سبب آرامش و احساسی خوشایند در شما می شود.

سه نکته برای داشتن پوستی لطیف
زنانی که با وجود عیب های صورتشان زیبا جلوه می کنند، زنانی هستند که می دانند، پاک کردن، تقویت کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذی به پوست، سه اصل اساسی برنامه مراقبت از پوست است.برای این منظور به نکات زیر توجه کنید: برای مالیدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملایمت و به صورت دایره وار از پایین به بالا روی صورت حرکت دهید تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهید تا کرم جذب شود. حدوداً ?? دقیقه طول می کشد تا کرم کاملاً جذب پوست صورت شود. اجازه ندهید کرم بیش از ?? دقیقه روی صورت شما باقی بماند، زیرا پس ازاین مدت باعث جذب دوده و گرد و غبار می شود و ممکن است سبب انسداد منافذ پوست شود.برای پاک کردن کرم از یک تکه پنبه یا دستمال کاغذی مرطوب استفاده کنید تا رطوبت پوست ازبین نرود. حوله مخصوص صورتتان را تمیز و نرم نگه دارید. هنگام خواب کرم روی صورتتان را پاک کنید و با کرم روی صورت به رختخواب نروید.
به عبارتی اگر از کرم های شب استفاده می کنید، نیم ساعت قبل از خواب به صورتتان کرم بمالید. ?? دقیقه صبر کنید تا کرم کاملاً جذب پوست شما شود. سپس به آرامی با یک تکه پنبه مرطوب صورتتان را پاک کنید.

مرطوب کننده پوست را فراموش نکنید
« اگر فقط قدرت خرید یک محصول بهداشتی را دارید، یک مرطوب‌کننده خوب و مناسب بخرید.» دکتر روانارین، استاد دانشگاه نیویورک و رییس انجمن جراحان پوست آمریکا، پس از این توصیه می‌گوید: «گاهی وقت‌ها پوست شما تنها چیزی که لازم دارد، یک مرطوب‌کننده مناسب و یک شوینده ملایم است. پوست وقتی خشک است، چروک‌ها را بیشتر و واضح‌تر نشان می‌دهد و باعث می شود آدم پیرتر به نظر برسد.»
به نظر بیشتر متخصصان پوست، اگر شما ?? تا ?? ساله باشید، مرطوب‌کننده‌ها می‌توانند از پوست شما در مقابل پیری زودرس محافظت کنند. در این سن و سال، مرطوب‌کننده‌ها قادرند جایگزین بسیاری از محصولات بهداشتی و محافظتی پوست شوند.

مرطوب‌کننده خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
دکتر چارلز کراچ فیلد، استاد دانشگاه پزشکی مینه‌سوتا و متخصص پوست، در پاسخ به این سوال می‌گوید: «مرطوب‌کننده‌ها محصولاتی هستند که با داشتن ترکیبات مفید برای پوست، در تامین رطوبت مورد نیاز به پوست کمک می‌کنند. این‌که چه مرطوب‌کننده‌ای برای شما مناسب‌تر است، به مشخصات پوستتان بستگی دارد. اگر پوستتان معمولی یا خشک است، بهتراست از مرطوب‌کننده‌های حاوی آلفاهیدروکسی‌اسید استفاده کنید که در تولید رطوبت بیشتر به پوست کمک می‌کنند.»
دکتر کراچ فیلد همچنین توصیه می‌کند که مرطوب‌کننده‌ها را وقتی روی پوست‌تان بمالید که پوست‌تان کمی مرطوب است؛ چون این کار موجب می‌شود رطوبت در داخل پوست‌تان محبوس نشود. بنا به توصیه او، اگر پوست شما خیلی خشک باشد، باید از محصولاتی استفاده کنید که با روش امولسیون کیسه‌ای تهیه شده‌اند. در این تکنیک،‌ سلول‌های میکروسکوپی جایگزین لایه‌های رطوبت می‌شوند و با آبی که به تدریج در طول روز آزاد می‌کنند، پوست را مرطوب نگه می‌دارند. اگر پوست شما چرب است، توصیه می‌شود دنبال یک مرطوب‌کننده ملایم باشید و به هیچ وجه، استفاده از آن را پشت گوش نیندازید؛ چون به گفته دکتر کراچ فیلد، چربی اصلا رطوبت‌بخش نیست و حتی اگر پوست شما دارای چربی اضافی باشد، این چربی جایگزین رطوبت نخواهد شد.


جمعه 89 اردیبهشت 10
جمعه 89 اردیبهشت 10 | نظرات شما ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

مدیر وبلاگ : دکتر دنیا نکوهش[45]
نویسندگان وبلاگ :
مقصر (@)[0]


وبلاگ پرنسس زیبایی برای آن دسته که می خواهند زیبا باشند البته این وبلاگ مخصوص نوجوانان و نوجوانان زیبای ایرانی می باشد -زیبایی رویا نیست بلکه یک حقیقیت است را رسیدن به حقیقت تلاش برای دست یافتن به آن حقیقت می باشد این شعار وب سایت پرنسس زیبایی می باشد و برای تحقق آن (زیبایی) تلاش می کنیم با ما همراه باشید ایده ای نو در زیبایی شما داریم
p.zibaei@yahoo.com

منوی اصلی

صفحه ی نخست
ایمیل مدیر
پروفایل مدیر

موضوعات

لینک دوستان

عاشق آسمونی
این راه بی نهایت
عاشقان
اگه باحالی بیاتو
قلم
...من هم یک روز بچه بودم
(( همیشه با تو ))
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
همنشین
دل نوشته ها
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
عشق سرخ من
نگاهی به اسم او
مطالب خواندنی
موعود هادی
فریادی به وسعت تمام سکوت هایم...
سکوت خیس
*پرواز روح*
آدینه های سرخ
چم مهر
افطار
سروده های مذهبی منتظر
.::نهان خانه ی دل::.
بی عشق!!!
پرواز تا یکی شدن
شاعرانه
مکتب قرآن و عترت
★رنگـــین کمـــون★
صندلی داغ پارسی بلاگ
سیب خیال
مهر بر لب زده
پژواک
****شهرستان بجنورد****
شب و تنهایی عشق
rose red
آقاشیر
زبان انگلیسی راهنمایی
سروش دل
آوای قلبها...
امام مهدی (عج)
کلبه عشق
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
جاده خاطره ها
پرنده مهاجر
.: شهر عشق :.
بوی سیب
جاده مه گرفته
طریق یار
پاتوق دوستان
دلشکسته روزگار
همه چیز
شهدایاران حقیقی مهدی
ستاره سهیل

اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز)
گلبرگ
روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز
«نجوای شبانه»
شبستان
►▌ علوم و معارف اسلامی ▌ ◄
برادران شهید هاشمی
یامهدی
من الغریب الی الحبیب
نور
توشه آخرت
سرسپرده
جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار، شعر خنده دار
راه فضیلت
مادر
نامه ای در راه عشق
ثقلین
جوان امروزی
نه/ دی/ هشتاد و هشت
محبت
مطالب جدیدوخفن اونجوری18+|جدید93|جدیداونجوری
بشکاف
سالار نیوز خسروشهر
نگاه نو
یک نفس عمیــــــــــق
این نجوای شبانه من است
asheghe tanha
به سوی پرتگاه -- اینجا آخرالزمان
سرود عرش
رویابین
نجوای عاشقانه
دهکده ی عکس
طلبه های ونوسی
نوری چایی_بیجار
هیئت
هر چی تو بخوای
پرواز تا اوج
باصری
نوستالوژی دل ....
من و افکارم
روستای چاهک
دانلود و نقد کتاب
y divouneh
چشم انتظار
ناجی
شقایق
و خدایی که در این نزدیکیست
عدالت جویان نسل بیدار
در حسرت شهادت
اخبار دنیای عشق
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی
بازار مجازی سایت تجارت الکترونیک من
خورجین عشق
کوله پشتــــــــــ///ـــــــــــی
مذهبی-سیاسی-فرهنگی
صدای آشنا و دل امیدوار
در پناه آسمون
بر و بچه های ارزشی
فاو.سرزمین رهایی
دختر تنها
زازران
Sea of Love
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
فقط خدا
مذهب عشق
گروه فرهنگی اهل البیت(علیهم السلام) دستگرد برخوار
در جستجوی حکمت
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
اسکی روی نور
عشق یعنی زندگی
زازران همراه اخر
روان شناسی کودک
آسمان آبی
شش گوشه
ترانه
آرامش ابدی
قلب ِ اروند
درد دلای سبیکه ودوستاش
ناگفته های آبجی کوچیکه
زازران
برای خودم
عاشق دلباخته
پری دریایی
حیاتی تازه
عشق من
ارتش سرخ مهدی(عج)
ESPERANCE
هامون و تفتان
صبح دیگری در راه است ....
شب مهتابی
جوانان بیجار
Hovel Love
صدفم همیشه با من بمان
رویاهای یک معلم
زیباترین خنده در غروب یک روز پاییزی
یک مشت آفتاب
با ولایت تا شهادت به امید ظهور
فرشته سیاهپوش
دولت جاویدیافت هرکه نکونام زیست
.: زاطی گرافیک :.
کشکول
لبخند خدا
فقط برای تو
دلنوشته های من
پنجره ای رو به خاطرات...
خاطرات من
فریاد بی صدا
انا مجنون الحسین
پله پله تا خدا
سرزمین انتظار
شمیم انتظار
غسالخانه
روبان اصفهانی(اموزش رایگان قدم به قدم هنرهای دستی باعکس)
مریم
جهان نامرئی جن
..::مقالات روز-ترفند-اس ام اس::..
تسنیم
mled.parsiblog.com......for you
باران بی امان
آزادی افکار
هنری
حرفهای دوست داشتنی
آهای یه نفر تو این جزیره تنهاست
امام خامنه ای
مطالب متفرقه
وبلاگ رسمی فاطیما بهارمست
پاتوق
عاشقان ولایت
...محض یار مهربانم
روانشناسی _ مطالب جالب
شرکت نمین فیلتر
nafas
به تماشا سوگند و به آغاز ،‏کلام ...
.: بادکنک سبز :.
. . . آنگه که دلم لرزید
راه آسمان کجاست؟
دوست بدار*سخت بکوش *عاشق بمان *جوان بمیر
به نام خدا
افکارسادات افغانستان
کبوترانه
وبلاگ سید ابوالفضل احمدی بلخابی
صفاسیتی
دوکوهه
طوفان در پرانتز - نرم افزار
هسته ای
اجتماعی
مطالب جالب
آســــــمــونـــی بــاش
روانشناسی
ساحل
پاتوق
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
میعادگاه
عکس و بس
پژوهشگر جوان
آیه های دلتنگی
بی تاب
اردبیل شهری برای همه
.: حرف دل :.
مرد جوان
مریم خالدی از قم جمکران
یا امیر المؤمنین
گوی و میدان
سیب سرخ انتظار
آقا جون سلام
دل بارانی
نسیم شبنم
در فراق گل نرگس
اینجا چراغ قرمز ندارد
سایبان
زیبایی ها
مدیریت موفق
موقتاً بدون نام
باران
هتل دانلود
ممر خانم
طبیعت زیبایی بهشهر
من و یک نفر دیگر ...

معماری وشهر سازی
سوته دلان
دختری از جنس باران
دخترک کوچک تنها
زندگی!!!!!!
بحث آزاد
موعود پرواز نیلوفرعاشق

تمنا
رویای معین
دوست خدا
هله
ترنج
سوز و گداز
وروجک...
کوچولو
شادی(زمزمه های دلتنگی)
یکی مثل تو
گلدختر
وبلاگ شخصی رهبر بختیاری
علمی
بینا
می گویند دیوانه ایم
دوستت دارم
دختر غریب
یاداشت های یک مادر
به نام او
رنگارنگ
دهکده مجازی مشاوره و روان شناسی خانواده
پیچیدگی سکوت
فراغت
دچار
ice boys
مناطق عملیاتی جبهه جنوب
آخرین خبرها last news
شاعره
متولد ماه دی
فریاد بیصدا
دنیای امروز
پایگاه علامه بهلول گناباد
جهان تهی
ــــــــــ
اریا دانلود
مهندس پرنیان
دنیای شیرین وب
دنیای شیرین وب

مطالب اخیر

علت اصلی افزایش شهوت در دخترها و پسرها
هشدار جدی به خانواده ها ! فروپاشی مدرنیته
پاسخ جالب به یک پرسش درباره غیبت امام زمان (عج)
کم تر دروغ بگوییم تا زودتر پیشرفت کنیم - جالبه!
در زندگی زناشویی همسرم زیاد زخم زبان و طعنه می زند .چه کنم؟
عزت نفس را بهتر بشناسیم!
چهل حدیث زیبا در مورد ازدواج
زیبایی و سلامت ناخن ها
قوانین شونه کردن مو
آیا دوست دارید پرنسس زیبایی شوید؟
داروهای گیاهی راه ترک استمناء جوانان!
توصیه هایی قبل از بارداری برای داشتن فرزند ایده آل
زیارت یا سیاحت در حرم امام رضا؟ خاطره ای از مشهد مقدس
خودارضایی را با روش های علمی برای همیشه ترک کنید
تربیت جنسی فرزندتان را جدی بگیرید
[همه عناوین(41)][عناوین آرشیوشده]

آرشیو مطالب

اردیبهشت 1389

آمار وبلاگ

بازدید امروز: 44 نفر
بازدید دیروز: 35 نفر
بازدید کل: 840790 نفر

عضویت در خبرنامه

 

امکانات جانبی

 RSS 

For: Zibaei-Dr-Nekoohesh